نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3250
-
الف
+

وضع مقررات پساکرونایی برای فلمسازی در هند/ بالیوود آماده بازگشت

سینماگران هندوستانی با در نظر گرفتن توصیه های صحی جدید برای دوران پس از کرونا، به فکر آغاز کارهای جدیدشان هستند.

به گزارش آی فیلم2، انجمن تهیه‌کنندگان هند پروتکلی متشکل از توصیه های صحی جدید را منتشر کرده که در زمان فلمبرداری آثار سینمایی در دوران پس از کرونا باید مورد نظر قرار بگیرند.

در این پروتکل سی و هفت صفحه‌ای بر مواردی چون ضرورت شستن دست‌ها، استفاده از ماسک سه لایه و دستکش، خودداری از دست دادن و استفاده از سیگرت(سیگار) مشترک تاکید دارد و تاکید شده که فاصله دو متری باید در هنگام ساخت فلم رعایت شود.

در عین حال 2 داکتر و یک پرستار نیز باید در سه ماه اول فلمبرداری پس از کرونا، در تیم حضور داشته باشند. یک امبولانس هم باید همیشه آماده باشد.

در این توصیه نامه یادآوری شده که اگر کاری را می‌توان از خانه انجام داد بهتر است که حتماً از خانه انجام شود.

در عین حال یک نظرسنجی که در ۵۸ شهر هند انجام شده نشان می‌دهد ۲۸ درصد مخاطبان سینماها آماده هستند تا با بازگشایی سینماها، به تماشای فلم بروند. ۴۷ درصد هم گفته‌اند دو الی سه هفته‌ صبر می‌کنند و ۱۹ درصد گفته‌اند تا دو یا سه ماه دیگر سینما نمی‌روند.

با این حال مدیر گروه بزرگ سرگرمی «رلاینس» گفته است کمپنی وی تا فصل آخر سال ۲۰۲۰ منتظر می‌ماند تا فلم های پرفروشش مانند «سوریاوانشی» با بازی «آکشی کومار» و «۸۳» با بازی «رنویر سینگ» را به سینماها ببرد.

به نقل از مهر، منابع داخلی هند روز گذشته «آکشی کومار» و «آر بالکی» فلمساز کمپینی تبلیغاتی را برای تاکید بر مسئولیت‌های پس از کرونا شروع کردند تا ضرورت‌های تولید و رعایت نکات صحی پس از این دوران را یادآوری کنند. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر